Navy
A Navy az egyik választható karaktertípus a három class közül. Azoknak a játékosoknak, akik sokat szeretnének hackelni, masinákat és gépezeteket bütykölni, technikai skilleket használni és emellett nem ijednek meg a harctól és a lőfegyverek használatától, a Navy ág a legjobb választás. A Navy a játék elején lévő alapkiképzésen sokat tanul és skillt szerez technikai dolgokról, de emellett alap statisztikákat is növelhetünk, illetve ha szeretnénk, Standard fegyverekről is kaphatunk alap skillt.
A System Shock 2 karaktertípusai nem korlátozzák a játékost bizonyos fegyverek vagy tárgyak használatára, csupán a játék elején lévő kiképzésen kedvünkre választhatunk három nekünk tetsző kezdő statisztikát. Mivel a skillek, statisztikák fejlesztése a játék soráb egyre drágább lesz, Hard és Impossible fokozaton alaposan meg kell fontolni, milyen karaktertípust szeretnénk csinálni.
Szolgálati idő
Ha ezt a karaktertípust választod, a Chesabeake Stationre kerülsz, egy Föld körül forgó űrállomásra, ahol megkezdődik a három éves kiképzésed (játékban ez maximum pár percet vehet igénybe).
A Navy ágazat automatikusan kap +1 Standard Weapons skillt.
A következő listán láthatjátok, hogy a három szakasz alatt (vagy három éves kiképzés alatt) milyen skillek, képességek közül választhattok. (Az EGY SORBAN lévő statisztika-növeléseket és képességeket / skilleket mind megkapod)
Első év (2111 - 2112. február 13.)
Az alábbi három skill-képesség közül választhatsz egy sort:
Második év (2112. február 13. - 2113. február 11.)
Az alábbi három skill-képesség közül választhatsz egy sort:
Harmadik év (2113. február 11. - 2114. február 9.)
Az alábbi három skill-képesség közül választhatsz egy sort:
Kiképzés helye |
Választható statisztika-növelés |
Marie Curie Research Facility |
+1 Research |
Io Survival Training School |
+2 Endurance |
Yamamoto Space Station |
+2 Agility |
|